Monday, August 10, 2015

ترافیک جستجوی بالا می خواهید؟!! محتوای سایت را متنوع کنید

بسیاری از مدیران وب سایت ها همواره به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک جستجوی سایت خود هستند و  تصور دارند که این امر مشکل و نیازمند ابزار های خاصی است در حالیکه با تکنیک های ساده ای به خصوص در زمینه ی تهیه ی محتوا می توان به این مهم دست یافت.ترافیک جستجوی بالا می خواهید؟!! محتوای سایت را متنوع کنید مثلا با استفاده از ویدئو های مرتبط با اهداف شما در سایت این امکان برای سایت شما فراهم می آید که هم در جستجوی وب و هم در جستجوی ویدئو وب سایت شما نمایش داده شود. و یا با استفاده از یک اینفوگرافیک اصولی و زیبا هم شانس دیده شدن در جستجوی وب را دارید و هم رتبه بندی وب در جستجوی تصاویر بالا می رود. استفاده از تنوع در ایجاد محتوا ها، پلی است میان شما و موتور های جستجو تا مخاطبانتان شما را به سرعت پیدا کرده و رتبه بندی وب سایت شما را بالا ببرند.
قطعا استفاده از انواع محتوا ها برای جستجوی وب های مختلط تاثیر گذار است و شانس شما را در بالا بردن ترافیک سایت افزایش می دهد. کلمات کلیدی ای که مد نظر شماست را جستجو کرده و سایت هایی که در زمینه ی فعالیت شما برتر هستند پیدا کنید. از المان هایی که در سایتشان استفاده کرده اند یادداشت برداری کرده و المان هایی را که استفاده نکرده اند مشخص کنید. این امر به شما امکان می دهد تا دریابید چگونه می توانید محتوا های متنوعی که برای ارائه به گاربرانتان دارید، طراحی کنید. قطعا بدون استفاده از المان های قوی و محتوا های چند رسانه ای قادر نخواهید بود از رقبای خود پیشی بگیرید و در رتبه ی اول نتایج جستجو قرار گیرید. توجه داشته باشید که استفاده از محتوای چند رسانه ای در صفحات وب شما از عوامل موثر در سئوی سایت شما خواهد بود پس از آن غافل نشوید. تمامی راه هایی را که برای ارتقای سایت خود و جذاب کردن آن پیدا می کنید برای کلمات کلیدی سایت اعمال کنید.


انواع محتوا


در محتوا سازی اصطلاحی به نام رسانه ی غنی وجود دارد. رسانه غنی همه آن چیزی است که کاربر شما می تواند آن را ببیند، بخواند، بشنود و یا روی آن کلیک کند مانند ویدئو، عکس، صدا، نقشه ها و جدول ها و ... . ویدئو ها و عکس ها از عوامل جذابی هستند که بیشترین طرافدار را در میان محتوا سازان و هم چنین کاربران سایت ها دارند.
9 مورد از رسانه های غنی ای که شما می توانید برای جذابیت سایت خود استفاده کنید در ادامه ی مطلب اشاره شده است:
1.    ویدئو ها
2.    عکس ها و دیگر تصاویر
3.    قطعه های صدا و دیگر پادکست ها
4.    ارائه اسلاید ها
5.    Infographic ها
6.    انیمیشن های Flash یا GIF
7.    رای ها و آزمون ها
8.    نقشه ها
9.    گرافیک ها و جدول ها
قطعا از میان این همه تنوع در استفاده از عوامل رسانه های غنی شما می توانید ایده های ناب خود را به بهترین شکل بروز دهید. در آموزش های بعدی هر یک از این رسانه های غنی را شرح داده و خواهم گفت که چگونه با بهترین استراتژی ها علاوه بر اینکه نیاز مخاطبان قدیمی خود را تامین می کنید چگونه مخاطبان جدیدی به سمت سایت خود ترغیب کرده و هم چنین رتبه ی سایت را بالا بیاورید.




No comments:

Post a Comment